İnsan Resursları | Azər Türk Bank | Sizin Dövlət Bankınız

İnsan Resursları


Azər Türk Bank bilik və bacarıqlarına güvənən, daim öyrənməyə, fərdi inkişafa can atan yüksək potensiallı, əməksevər və məsuliyyətli insanları Bankın peşəkar komandasının bir üzvü olmağa dəvət edir. Bizə qoşulmaq istəyən şəxslər özləri barədə məlumatları aşağıdakı müraciət formasına uyğun şəkildə bizə göndərə bilərlər.

Müraciət forması

Baş ofis. Korporativ Bankçılıq Departamentinin Sənədli əməliyyatlar şöbəsində mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Bank Əməliyyat Sistemində Qarantiya və Akkreditivlərin qeydiyyatını, onlara dəyişikliklərin edilməsini və daxil olmuş tələblərin qeydiyyatını həyata keçirmək;
  • Qarantiya və Akkreditivlər üzrə hesabatları izləmək, ödənişlər üzrə gecikmələr, bağlanacaq qarantiyalar və gələcək ödənişlər barədə məlumatları izləyərək prosedura uyğun addımlar atmaq;
  • Sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq, hesabatları hazırlamaq;
  • Sənədli əməliyyatların aparılmasına dair qaydaları və işə aid digər qayda və təlimatları aktiv şəkildə öyrənmək;
  • İşə aid bütün daxili iş mərhələləri, hüquqi proseslər, daxili və beynəlxalq prosedurlar və qaydalar haqqında məlumata malik olmaq;
  • Korporativ Xidmətlər üzrə bankın filial və departamentlərin əməkdaşlarına sənədli əməliyyatların aparılması ilə bağlı konsultasiya vermək.


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil;
  • Qarantiya və akkreditivlərlə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Komandada işləmək, işgüzar ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • “MS Office” proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Səlis Azərbaycan və İngilis dili biliyi, Rus dili arzuolunandır.


Aşağıdağıda qeyd olunan vasitələrdən istifadə edərək
  • http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq
  • CV-ləri cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək
  • Mövzu hissəsində "KORPORATİV SATIŞ MÜTƏXƏSSİSİ" qeyd edərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər 30.10.2018-ci ilədək göndərilməlidir.

CV-lərin son qəbul tarixi 30.10.2018

Baş ofis. Korporativ Bankçılıq Departamentinin Korporativ satış şöbəsində mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Müxtəlif seqmentlərə aid korporativ müştərilərin Banka cəlb edilməsi;
  • Kompleks bank məhsul və xidmətlərinin müştərilərə təklifini təşkil etmək, çarpaz satışların həyata keçirmək;
  • Xidmət strukturları ilə birgə Korporativ müştərilərə Bank xidmətlərinin yüksək səviyyədə göstərilməsini və ümumi prosesləri nəzarətdə saxlamaq;
  • Kreditlər və sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq;
  • Hər bir müştəri seqmenti üçün müvafiq şərti maliyyələşmə limitlərinin müəyyən edilməsi, təklif ediləcək xidmət və məhsulların, tariflərin strukturlaşdırılması və risk səviyyəsi meyarları üzrə ilkin qiymətləndirilməsi üçün KYC (Öz Müştərini Tanı) prosedurlarının tətbiq üzrə təkliflər vermək;
  • Müştərilərə xidmət strukturlarında korporativ satış fəaliyyətini koordinasiya etmək;
  • Korporativ müştərilər üçün məhsulların hazırlanması prosesində iştirak etmək;
  • Satış hədəflərinin planlaşdırılması və satış dinamikasının təhlilini aparmaq;
  • Maliyyələşdirmə üzrə müştərinin tələblərinə uyğun strukturlaşdırmanı həyata keçirmək;
  • Satış göstəricilərinə müntəzəm olaraq nəzarət etmək və monitorinqini həyata keçirmək;
  • Satış hədəflərinə nail olmaq məqsədilə müvafiq tədbirlər görmək;
  • Korporativ müştərilərin Bank vasitəsilə həyata keçirdiyi əməliyyatları analiz etmək və hesabatlılığını aparmaq.


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil
  • Korporativ müştərilərlə iş təcrübəsi;
  • Bütün kateqoriyalı müştərilər ilə effektiv əlaqələr qurmaq və qorumaq bacarığı;
  • Biznes münasibətlərini genişləndirmək və təkmilləşdirmək bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
  • “MS Office” proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Maliyyə və kredit analizi bilikləri;
  • Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili arzuolunandır.


Aşağıdağıda qeyd olunan vasitələrdən istifadə edərək
  • http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq
  • CV-ləri cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək
  • Mövzu hissəsində "KORPORATİV SATIŞ MÜTƏXƏSSİSİ" qeyd edərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər 30.10.2018-ci ilədək göndərilməlidir.

CV-lərin son qəbul tarixi 30.10.2018

Əməliyyatçı-kassir (Şirvan filialı)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Hüquqi və fiziki şəxslərə yüksək səviyyəli bank xidmətlərinin göstərilməsi
  • Kassa işinin təşkilini və kassa əməliyyatlarının aparılması qaydalarını bilmək
  • Müştərilərə bankın bütün məhsul və xidmətlərinə dair məlumat vermək
  • Bankda mövcud olan pulköçürmə sistemləri üzrə müştərilərə xidmət göstərmək
  • Ödəniş tapşırıqları və hesablaşma-kassa əməliyyatlarını həyata keçirmək


Namizədə dair tələblər
  • Ali iqtisadi təhsil
  • Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili arzuolunandır)
  • Bank sahəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi
  • Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti
  • Komandada  işləmək bacarığı
  • Təşəbbüskarlıq, məsuliyyətlilik və diqqətlilik
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı


Aşağıdağıda qeyd olunan vasitələrdən istifadə edərək
  • http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq
  • CV-ləri cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək
  • Mövzu hissəsində "KORPORATİV SATIŞ MÜTƏXƏSSİSİ" qeyd edərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər 30.10.2018-ci ilədək göndərilməlidir.
Kredit şöbəsinin mütəxəssisi (Şirvan filialı)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Ali təhsil
  • Azərbaycan dilində yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti
  • Komandada işləmək bacarığı
  • İstehlak kreditləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi
  • Peşəkarlıq, məsuliyyətlilik və diqqətlilik
  • Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və normativ hüquqi aktlar üzrə biliklər
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı


Namizədə dair tələblər
  • Qüvvədə olan qanunvericiliyə uyğun, müvafiq təlimatlar və prosedurlar əsasında kreditlərin verilməsi
  • Bankda kreditlərin verilməsinin daxili prosedurları və uçotu haqqında qaydalara riayət etmək
  • Kredit portfelinə nəzarət etmək və təhlillər aparmaq
  • Yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə təşəbbüs göstərmək
  • Aylıq hesabatların təhlilinə əsasən monitorinqin nəticələrini şöbə rəisinə təqdim etmək


Aşağıdağıda qeyd olunan vasitələrdən istifadə edərək
  • http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq
  • CV-ləri cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək
  • Mövzu hissəsində "KORPORATİV SATIŞ MÜTƏXƏSSİSİ" qeyd edərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər 30.10.2018-ci ilədək göndərilməlidir.

CV-lərin son qəbul tarixi 30.10.2018

Valyuta kalkulyatoru