İnsan Resursları | Azər Türk Bank | Sizin Dövlət Bankınız

İnsan Resursları


Azər Türk Bank bilik və bacarıqlarına güvənən, daim öyrənməyə, fərdi inkişafa can atan yüksək potensiallı, əməksevər və məsuliyyətli insanları Bankın peşəkar komandasının bir üzvü olmağa dəvət edir. Bizə qoşulmaq istəyən şəxslər özləri barədə məlumatları aşağıdakı müraciət formasına uyğun şəkildə bizə göndərə bilərlər.

Müraciət forması

Proqramçı - İnformasiya Texnologiyaları Departamenti / Proqram təminatı şöbəsi (Baş ofis)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Proqram təminatlarına nəzarət edilməsi
  • Biznes tələblərin təhlili və tələblərə uyğun yeni program təminatların hazırlanması


Namizədə dair tələblər:
  • Ali təhsil
  • Səlis Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə Rus və İngilis dili biliyi
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
  • SQL optimallaşdırılması üzrə təcrübə
  • JAVA Framework-ləri (Spring, JSF) üzrə biliklərin olması
  • ORACLE (PL/SQL, SQL) üzrə bilik və təcrübə


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 30.04.2019
Aparıcı mütəxəssis - Daxili Nəzarət və Maliyyə Monitorinq Departamenti / Daxili nəzarət şöbəsi (Baş ofis)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Cari fəaliyyət zamanı Bank tərəfindən keçirilən bütün əməliyyatlara gündəlik nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Struktur bölmələrdə monitorinq və yoxlamaların aparılması, nəzarət sisteminin gücləndirilməsi ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • Struktur bölmələr tərəfindən aparılmış cari əməliyyatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunun yoxlanılması və yaranmış səhvlərin aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi;
  • Bankda nəzarət prosesini gücləndirən yeni alət və mexanizmlərin hazırlanması və tətbiqi;
  • Bankın fəaliyyətində nəzarət mexanizmlərinin tətbiq edilməsi məqsədi ilə müvafiq hesabat formalarının hazırlanması.


Namizədə dair tələblər:
  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə);
  • Bank sahəsində 2 il, nəzarət, audit və ya risk sahəsində 1 illik iş təcrübəsi;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə İngilis və ya Rus dili biliyi;
  • MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
  • Bank fəaliyyətinə dair qanunvericiliyi və normativ hüquqi sənədləri bilmək;
  • Analitik təhlil qabiliyyəti;


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 30.04.2019
Proqramçı – Ödəniş Kartları Departamenti (Baş ofis)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Yeni proqramların yaradılması
  • Mövcüd proqramlar arasında inteqrasiyaların həyata keçirilməsi


Namizədə dair tələblər:
  • Ali təhsil
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə İngilis və ya Rus dili biliyi
  • Java SE, EE, RESTful və SOAP üzrə biliklər
  • SQL bilikləri (Oracle standart funksiyaları ilə işləmə bacarığı)
  • PL/SQL (Oracle standart paketləri ilə işləmə bacarığı)
  • GIT və ya SVN ilə iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir
  • Sürətli və səliqəli kod yazma bacarığı
  • Texniki sənədləşdirmənin aparılması/formalaşdırılması
  • Dəqiqlik, məsuliyyətlilik, komanda tərkibində işləmək bacarığı


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 30.04.2019
Əməliyyatçı-kassir – Əməliyyat şöbəsi (Şirvan filialı)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Hüquqi və fiziki şəxslərə yüksək səviyyəli bank xidmətlərinin göstərilməsi;
  • Kassa işinin təşkilini və kassa əməliyyatlarının aparılması qaydalarını bilmək;
  • Müştərilərə bankın bütün məhsul və xidmətlərinə dair məlumat vermək;
  • Bankda mövcud olan pulköçürmə sistemləri üzrə müştərilərə xidmət göstərmək;
  • Ödəniş tapşırıqları və hesablaşma-kassa əməliyyatlarını həyata keçirmək.


Namizədə dair tələblər:
  • Ali iqtisadi təhsil;
  • Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili arzuolunandır);
  • Sahə üzrə minimum 1 illik iş təcrübəsi;
  • Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
  • Komanda tərkibində işləmək bacarığı;
  • Təşəbbüskarlıq, məsuliyyətlilik və diqqətlilik;
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı.


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 30.04.2019
Şöbə rəisi – Korporativ Bankçılıq Departamenti / Korporativ satış şöbəsi (Baş ofis)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulmasını, Bankın məhsul və xidmətlərinin səmərəli satışını və xidmətin yüksək səviyyədə təmin olunmasını təşkil etmək;
  • Müştəri məmnunluğunun təmini məqsədilə müştəri bazası ilə çevik kommunikasiya alətlərini qurmaq, sorğu və müraciətlərin qəbulu üzrə əsas təmas nöqtəsi olmaq;
  • Müştəri müraciətləri üzrə maliyyə məsləhətçisi rolunu daşımaq, sorğuların operativ icrası məqsədilə Bankın aidiyyatı strukturları ilə daimi əlaqə olmaq;
  • Tabeçilində olan müştəri menecləri üçün hədəf planlarını tərtib etmək, menecerlərin fəaliyyətinə və planın icrasına nəzarət etmək;
  • Banka yeni müştərilərin cəlb edilməsi məqsədilə müxtəlif növ biznes nümayəndələri ilə görüşlər təşkil etmək və xidmət üzrə təklif paketlərinı hazırlamaq;
  • Bankın müştəri bazasının dinamikasını izləmək, rəqib bankların üstün və fərqli cəhətlərini öyrənmək, SWOT təhlil aparmaq və müştəri bazasının genişləndirilməsi üzrə təkliflər vermək;
  • Məhsul və xidmətlərin satışı üzrə hədəflərə nail olmaq məqsədilə əlaqədar struktur bölmələrlə birlikdə müvafiq tədbirlər planı hazırlamaq və həyata keçirilməsini təşkil etmək;
  • Yeni bank məhsul və xidmətlərinin yaradılması üzrə təkliflər vermək, tətbiq layihələrin hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Cəlb edilmiş müştərilərin hesab dövriyyələrin artırılması məqsədilə Bankda aparılan əməliyyatları analiz edərək, hesabatlılığı aparmaq, təhlil nəticələrini rəhbərliyə təqdim etmək;  


Namizədə dair tələblər:
  • Ali təhsil (Maliyyə, İqtisadiyyat və ya Bankçılıq)
  • Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli, İngilis dili arzuolunandır
  • Bankda Korporativ bankçılıq və satış üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi
  • İdarəçilik qabiliyyəti
  • Komanda tərkibində işləmək bacarığı
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
  • Gərgin əmək şəraitində işləmək qabiliyyəti;
  • İnsanlarla işgüzar ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Yaradıcı təxəyyülə malik, məsuliyyətli, peşəkar və enerjili olmaq
  • Kompüter proqramlarında işləmək qabiliyyəti (Bank əməliyyat sistemləri, MS Office)


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 30.04.2019
Proqramçı (Reporting) – İnformasiya Texnologiyaları Departamenti / Bank Əməliyyatlarının İdarə olunması şöbəsi (Baş ofis)
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Proqram təminatlarına nəzarət edilməsi
  • Biznes tələblərin təhlili və tələblərə uyğun yeni program təminatların hazırlanması


Namizədə dair tələblər:
  • Ali təhsil
  • Səlis Azərbaycan və Rus dili, yaxşı səviyyədə İngilis dili biliyi
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
  • ORACLE (SQL) üzrə bilik və təcrübə
  • SQL optimallaşdırılması üzrə təcrübə


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 30.04.2019

Valyuta kalkulyatoru