İnsan Resursları


Azər Türk Bank bilik və bacarıqlarına güvənən, daim öyrənməyə, fərdi inkişafa can atan yüksək potensiallı, əməksevər və məsuliyyətli insanları Bankın peşəkar komandasının bir üzvü olmağa dəvət edir. Bizə qoşulmaq istəyən şəxslər özləri barədə məlumatları aşağıdakı müraciət formasına uyğun şəkildə bizə göndərə bilərlər.

Müraciət forması

 

Korporativ satış mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Müxtəlif seqmentlərə aid korporativ müştərilərin Banka cəlb edilməsi məqsədilə onlarla birbaşa əlaqələr qurmaq, daim yüksək səviyyəli xidməti təmin etmək;
  • Kompleks bank məhsul və xidmətlərinin müştərilərə təklifini təşkil etmək, çarpaz satışların həyata keçirmək;
  • Xidmət strukturları ilə birgə Korporativ müştərilərə Bank xidmətlərinin yüksək səviyyədə göstərilməsini və ümumi prosesləri nəzarətdə saxlamaq;
  • Kreditlər və sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq;
  • Hər bir müştəri seqmenti üçün müvafiq şərti maliyyələşmə limitlərinin müəyyən edilməsi, təklif ediləcək xidmət və məhsulların, tariflərin strukturlaşdırılması və risk səviyyəsi meyarları üzrə ilkin qiymətləndirilməsi üçün KYC (Öz Müştərini Tanı) prosedurlarının tətbiq üzrə təkliflər vermək;
  • Müştərilərə xidmət strukturlarında korporativ satış fəaliyyətini koordinasiya etmək;
  • Korporativ müştərilər üçün məhsulların hazırlanması prosesinin iştirak etmək;
  • Satış hədəflərinin planlaşdırılması və satış dinamikasının təhlili aparmaq;
  • Maliyyələşdirmə üzrə müştərinin tələblərinə uyğun strukturlaşdırmanı həyata keçirmək;
  • Satış göstəricilərinə müntəzam nəzarət və monitorinq etmək;
  • Satış hədəflərinə nail olmaq məqsədilə müvafiq tədbirlər görmək;
  • Korporativ müştərilərin Bank vasitəsilə həyata keçirdiyi əməliyyatları analiz etmək və hesabatlılığını aparmaq.


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil (iqtisadi, maliyyə, dəqiq elmlər üzrə təhsil);
  • Müvafiq sahə (korporativ müştərilərə xidmət) üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Bank məhsulları üzrə dərin biliklərə və geniş məlumatlara malik olması;
  • Sahəyə aid olan qayda və normativləri bilmək;
  • Bütün kateqoriyalı müştərilər ilə effektiv əlaqələr qurmaq və qorumaq bacarığı;
  • Biznes münasibətləri genişləndirmək və təkmilləşdirmək bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyət və əlaqə qurma bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı;
  • “MS Office” (Word, Excel, Power Point və sair) proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Maliyyə və kredit analizi bilikləri;
  • Azərbaycan və rus dillərin səlis, ingilis dilini yaxşı (upper intermediate) səviyyədə bilmək.


Maraqlana namizədlər aşağıdakı vasitələrlə müraciət edə bilərlər
  • http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq
  • CV-ləri hr@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək
  • Mövzu hissəsində " KORPORATİV SATIŞ MÜTƏXƏSSİSİ " qeyd etmək tələb olunur
  • CV-lər 15 Dekabr 2017-ci ilədək göndərilməlidir.
Sənədli əməliyyatlar şöbəsində aparıcı mütəxəssis
Dil bilikləri
Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danşmaq və
yazmaq qabiliyyəti

Vəzifə ilə bağlı tələblər:
  • Sənədli əməliyyatlar sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • SWIFT proqramında 7-ci kateqoriya üzrə iş təcrübəsi
  • Ali təhsil
  • Windows 10, MS Office (Word, Excel) proqramlarını bilmək


Vəzifə öhdəlikləri
  • Bank Əməliyyat Sistemində Qarantiya və Akkreditivlərin qeydiyyatını, onlara dəyişikliklərin edilməsini və daxil olmuş tələblərin qeydiyyatını həyata keçirmək;
  • Qarantiya və Akkreditivlər üzrə hesabatları izləmək, ödənişlər üzrə gecikmələr, bağlanacaq qarantiyalar və gələcək ödənişlər barədə məlumatları izləyərək prosedura uyğun addımlar atmaq;
  • Sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq, hesabatları hazırlamaq;
  • Sənədli əməliyyatların aparılmasına dair qaydaları və işə aid digər qayda və təlimatları aktiv şəkildə öyrənmək;
  • İşə aid bütün daxili iş mərhələləri, hüquqi proseslər, daxili və beynəlxalq prosedurlar və qaydalar haqqında məlumata malik olmaq;
  • Korporativ Xidmətlər üzrə bankın filial və departamentlərin əməkdaşlarına sənədli əməliyyatların aparılması ilə bağlı konsultasiya vermək.


Digər
Komandada işləmək, işgüzar ünsiyyət qurmaq bacarığı
İnformasiya Texnologiyaları Departamenti Proqram təminatı şöbəsində proqramçı
Dil bilikləri
Azərbaycan, rus dillari - əla, ingilis dili - yaxşı səviyyədə.

Vəzifə ilə bağlı tələblər
  • İnformasiya texnologiyaları sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi
  • Ali təhsil
  • ORACLE (PL/SQL, SQL) üzrə mükəmməl biliklərin olması və iş təcrübəsi;
  • SQL optimallaşdırılması üzrə təcrübə;
  • OOP Proqramlaşdırma dilləri üzrə (C#) biliklər;
  • ASP.NET Framework ilə minimum 3 illik iş təcrübəsi;
  • JAVA Framework-ləri (Spring, JSF) üzrə biliklərin olmasına üstünlük verilir;


Vəzifə öhdəlikləri
  • Proqram təminatılarına nəzarət edilməsi;
  • Biznes tələblərin təhlili və tələblərə uyğun yeni program təminatların hazırlanması;


Yaş həddi
25-35

Valyuta kalkulyatoru